[silindi] diş jeli asla kullanmayın çok zararlı onun yerine tetagil dış granülü var organik içerikli o aşırı derecede rahatlatıyo onu kullanim ateşi varken en az 3, saat ara ile bir tatlı kaşığı calpol verin ama bunu çokta yapmayın dirençli geçmeyen ateş varsa mutlaka hastaneye götürün normal nasıl sıcaklıkta banyo yaptiriyorsaniz o sıcaklıkta duş aldırın ama kafasını yıkamayın daha soğuk bı suyla yıkamaya çalışırsaniz bu bebek için daha tehlikeli olur ayrıca sirkeli su gibi şeylerde kullanmayın diş ateş yaomaz şuan salgın var ve hasta olduğu için ateşi vardır