su123456 Kızlar sizce cin takvimi doğrumu cinsiyet tahmininde aranızdan hiç bakan ve ya hesaplayan oldu mu
Gizmokzilla su123456 Çin takvimine göre kız doğurmam gerekiyordu oğlan doğurdum doğruluk payı yok bence 😅
Leylamoznur su123456 bende kızdı kızım oldu kuzenimin 4 erkek gözüküyordu öyle oldu jahahhaa bence nasip ya