Bebeğim 3 aylık 10 gündür büyük tuvaletinş yapmadı doktora götürdüm iki gün önce 10-15 güne kadar normal dedi. Sorun yok ama bazı günler ıkınıyor ve ağlıyor yapamıyo tuvaletini :( ne yapmalıym sizce? Doğal yollarla nasıl yaptırabilirim? Masaj hep yapıyorum bu arada onla çok güzel gazda çıkarırdı tuvalette yapardı ama yok oda işe yaramıyor