Drkbrfo stockolm sendromu yaşıyorsunuz bilimsel açıklaması bu ,altında büyü gibi bisey ariyosunuz ama malasef değil bilinçli bir şekilde onsuz duramıyorsunuz kötülerin farkında olmanıza rağmen bu kötülüklerden haz duyuyorsunuz. Tavsiyem en yakın psikolog ile görüşün ve evliliğinin bitirib karşı taraf çok normal ve sağlıklı bir birey değil….