zeynepp0116 mira2024 ben 40 ı çıktıktan bir süre sonra tırnak makasiyla kesmeye başlamıştım. Ondan önce kendisi dökülüyordu zaten
misskokulummm mira2024 kendini çiziyorsa kesebilrsiniz 1 aya kadar hep kendi kırıkıyordu daha sonrakesmeye başladım uykudayken kesersen daha rahat edersin