Defnellaa Bebeğim 8 buçuk aylık ayakta sallayarak veya göğüste uyuyor uyurken sürekli parmaklarını aç kapa yapıyor boynumuzu kollarımızı çimziriiyor elini çeksem bile sinirleniyor :) tekrar aynı yere götürüyor tekrar ve tekrar ellerini sürekli hareket ettiriyor bu hareketi rahatsız edici tik gibi olursa diye tedirginim normal mi acaba ne yapmam lazım sizlerde var mı böyle şeyler yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
Menessasmom Defnellaa benim kızım hala çizer bu ara dirseğime taktı kafayı 🥴emerken elleri kolları durmaz bütün bebekler aynıdır bence ya 😂
Birprensessannesii Defnellaa benim kızım da saçımla yüzümle çok oynuyor tesettürlüyum ben açıkta bir tutam saçımı görsün hemen tutup çekiyor yüzümü çiziyor ve bunu sadece bana yapıyor
Minel-inannesi Defnellaa ay o emerek uyurken ufacik bi et benim vardi onu mincira mincira büyüttü 😄 bide acitiyo, her seferinde elini cekiyorum, aciyo annem, yapma çocuum diyip duruyorum ama yok. O minnacik parmaginin ucuyla tirk tirk tirk oynuyo deli dana😄
Defnellaa Minel-inannesi çok tatlılar maşallah yapsınlar ama alışkanlık haline gelmesin 😂 çok korkutucu valla makas eller diyoruz biz 😂😂😂
Bir_bebek_bir_anne Defnellaa oğlum gözümle uyuyarak uyuyor o kadar kötü durumdayım ki anlatamam gözümü çıkaracak gibi oynuyor .
ozgedoga23 Bir_bebek_bir_anne benim kızımda omzumda hep iki taraftan boynumu sıka sıka bazen de titreyerek uykuya geçiyor boynum yara içinde
1gulceninannesi Defnellaa uykuya geçicem ve her şeyi kaçırıcam diye stresten yapıyorlar bence 😁 son çare belki uyutmaz bu kdın beni az yolayım 😁😁 göz altımı yoldu benimki de bugün uyurken. Bi de küpelerimi çekiştirmeye bayılır, kolyelerim hep koptu.