Zeyfe canım bende aynı durumdayım. Sütüm az, hipp kullanıyorum. Benmkide 600 gr aldı. 36 günlüğüz. 500 gr ile 1000 gr arası kilo alımı normalmiş. Sıkma canını. Ben günde 3 kere 90 cc veriyorum. Sabah 10, öğlen 5, akşam 10 da. Aralarda da emziriyorum. Yine de doymuyo ama daha fazla vemiyorum. Tokluk hissi yok çünkü, 3 biberon versem içicek, sürekli aranıyo. Emzirme aralıkların min 2 saat olsun. Benm gibi sütün azsa biraz birikiyo. Sürekli memede olunca ne süt birikiyo ne çocuk doyuyo..