aydaberra37 çok geçmiş olsun rabbim beterinden korusun🤲🏻 bizde andazol kullandık aynı 3 gün kahvaltıya başlamadan içirip 15 gün ara verdik bu şekilde 3 dozda tamamen bitti ama karaciğer probleminiz var ise doktorla devam edin omun gözetiminde olsun et filan koymayınız çıka çıka 2 3 bişi gelir denemedim ama hadi diyelim gelirse o o bağırsakta kese halinde o kese düşmeden bitmiyor etle olacak iş değil malesef hergün çarşaf değiştirin her alt açmada üst baş değişitirin dokunduğu yerleri gün sonunda sürekli temizleyin çok yayılıyorlar kesenin düştüğünü şöyle anlarsın bi orta boy patates düşün(kakası)üstüne hiç boşluk kalmayacak şekilde iğneler saplandığını düşün(kurtlar)o şekilde kese kakaya sıvanmış şekilde çıkar anlarsın zaten değişikliğinden inşallah hemencik geçer tekrar geçmiş olsun 2 bebeğim geçirdi 2 sindede andazol kullandım belki daha etkili bir şurup verir size doktorunuz