Bebeğine 6. Ay aşısını yaptıran anneler sağlık ocağından sizi bilgilendirdiler mi diye sormak istedim. Konu şu : 6. Ayda yapılması gereken KPA yani menenjit aşısı kaldırılmış. Biz de aşıyı yaptırdığımız gün farketmedik onu da yaptılar sandık ama sonradan e nabızda yapılan aşılar takvimini görünce orda işlenmediğini gördüm tekrar sağlık ocağına gittim. O aşıyı devletin artık 6.ayda yaptırmadığını söylediler . Madem öyle neden e nabızda 6. Ay sonunda diye görülüyor onu anlamadım . İçim de rahat etmedi yani sizin bu konuda bilginiz var mı??