Bebeğim 5 aya girmek üzere 4. Ayın başından beri salya.ellerin ağızda olması kaşıntı yaşıyoruz bu akşam ilk defa uzun ağladı ilk defa onu böyle içli ağlarken gördüm 😢😢 damakları sancıyor galiba başka bi sorunu yok çünkü elhamdülillah .. zor uyudu gece yine böyle olursa calpol versem mi?
Birde toz yada jel varmış siz ne kullanıyorsunuz?
Zeytinyağı karanfil karışımı bu ayda bir bebek için uygun olur mu?
Tüm önerilerinizi bekliyorum