Güzel anneler biz yarı zamanlı apt görevlisi olarak çalışıyoruz 4.5 yaşında ki kızım binanın önünde ki yaşıtlarında ki kızlarla oynamak istedi biri dedi ki o bizimle oynamasın diye kızım üzüldü anne beni oynatmıyorlar dedi baya üzüldüm içlendim bina görevlisi olduğumuz için mi kızıma ayrımcılık mı yaptılar kızımın üzüldüğü için kendimi kötü hissettim