Benim bir defasında avuç içlerim aniden deli gibi kaşınmaya başladı. Anneme söyledim hemen arabaya koş dedi, acile gittik 15 dk içinde, tanınmaz haldeydim, 3 tane serumla kendime geldim ama şişlik tam olarak inmemişti. İyiki geç kalmamışsınız dedi Dr, anaflaksi riski var çünkü. alerjide süreç böyle ilerler. Sizin 2 gündür kaşıntı varmış, cildiye yada dahiliyeye görünün bence