Dokuzkasimbebesi elinde ikisi olan var mi 4 numara mavi var ama büyük oluyor acaba pure soft küçük mu maviden büyük mu ona göre pure yada 3 numara alma düşüncem var
pivpivpivahmedmuhsin Dokuzkasimbebesi Merhaba. Bende Pure and Soft 4 numara var. Mavisini denemediğim için yorum yapamayacağım. Bilen varsa eğer istediğiniz buysa satabilirim. Gardrops hesabım: melyda.
nurkaradirek Dokuzkasimbebesi ikisini de kullanıyoruz biz ama pure biraz daha geniş duruyor aradaki fark 1numarw yoktur amaa yine de tercih size kalmış ☺
pivpivpivahmedmuhsin Dokuzkasimbebesi O fiyata bulabilir misiniz bilmiyorum maalesef. İndirimde 450 ye düşüyordu en son. İnşaAllah bulabilirsiniz. 🌸
pivpivpivahmedmuhsin Dokuzkasimbebesi Aaa. Çok iyiymiş. Ben en düşük 450 görmüştüm. Faydalanan annelerimiz olur inşaAllah. 🌸
pivpivpivahmedmuhsin Dokuzkasimbebesi Bir de ben ekstra 27 tane daha koymuştum. Onlarla beraber o fiyattı. 🌸
ElifUmayy Ben 5 numarasını kullanıyorum, pure soft daha büyük ama bir numara da farketmiyor arada, sadece daha rahat. Aynı numara alabilirsin
aysen032 Ben ikisini de kullandım pure soft daha büyük geldiği için onu kullanıyorum mavi olan kakasını tasiriyordu beli kısaydı bu hiç tasirmiyor. Bence bi a101e sok a bak oralara 250 liraya gelmişti ellerinde kalmistir mutlaka. Ben dün şokta gördüm mesela gidip alicam birazdan