mucizemm94 Geçecek diyenlere inanma😂 Geçmeyecek, sen alışacaksın. Benim kızım 22 aylık, doğduğundan beri ağlıyor. 😀 Evet büyüdü, çok güzel vakit geçiriyoruz ama zorlanıyorum zaman zaman şimdi 2 yaş sendromuyla uğraşıyorum. Uzun bir zamanda uğraşacağım sanırım.☺️