sevaltenekeci wewell ya da kiwi yoğurt makinesi alırsan çooook rahat edersin.
Isıtmadan kavanozlara bölüp maya ekliyoruz 8 saat sonra hazır.
Ya da fırını 75 derece 10 dk kadar ısıt ve kapat.
1 lt %3,5 yağlı içim ya da ada sütü tencerede 5-10 dk ısıt.
Kavanozlara böl ve activia sade yoğurdu 1 tl her kavanoza böl , kapalı fırına tepsiye diz 8 saat kadar bekle hazır 🩵
Ama bence yoğurt makinesi al☺️yıllarca yiyecekler sonuçta