musmutluanne16
Emdikten sonra mutlu mu bebeğiniz? Cevap orada. Ben 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum Allah izin verirse. Aramızdaki o bağı koparmak bana da zor gelecek. Göbek bağı düştüğünde çok üzülmüştüm aramızdaki fiziksel bağ gitti diye. Lohusalık işte, ağlamıştım. Emzirme de aynı benim için. Yani siz anlamasanız da emzirme sonlandırma sizin için de yavrunuz için de hazır olduğunuz zamanda olsun. İsterse ben 2.5 yaşına kadar da emziririm ne bileyim boğazından o sütün aktığı ses var ya, ben o sesi duydukça mest oluyorum emzirebilmek için neler çektim sadece süt emsin diye 🥹