Kızlar merhaba. Benim kızım 2 aylıktan sonra anne sütü değil mamayla büyüdü şuan 11 buçuk aylık yaşımıza geldik gündüzleri çok mama içmesede geceleri uyanıyor ve içiyor. Bu devam sütleri hani kutuda normal süt gibi satılan sütlerden alıp versem mama yerine olurmu aralarında ne gibi fark var malum normal mama fiyatları cok yüksek. Bu devam sütlerini ne zaman verebiliriz yada onlar hakkında bilgisi olan var mı