tuanamoms_07 Evet bebeklerin kalp atımı yetişkinlerin iki katı kadardır hatta ilk doğduğunda neredeyse 3 katı. Endişe edilecek bir durum değil canım az olması sıkıntı hatta. Ama eğer çok aklına takılıyorsa bir hekim detaylı görmeli için rahat eder 🌸