biz kan ve gaita testi verdik kan testinde bazı vitaminler eksikti ama ishale dair bir şey yoktu gaitada çıkmadı ama antibiyotikte kullanmıştık iyice bağırsak florasını bozdu sanırım. Bizimde bayram zamanlarından beri bu şekilde ishal bizde kusma ateş yok sıvı kaybı olacak kadarda değil ama her zamankinden fazla sayıda ve farklı kokulu yapıyor gazı da var forbiome minies probiyotikte kullanıyorum ama hiç biri iyi gelmedi. Götürdüğüm 3. Doktordu ve tekrar bu hafta tahlile götüreceğim. Çok üzülüyorum ve endişeliyim 😔