1hafta önce doğum yaptım anne sütü yetersiz geliyor önünün dolu kısmını emiyor gerisini emmek istemiyor süt azaliyor birsuru süt yapan şeyler denedim ama aynı değişen bişey yok mama vermek istemedim ama krize girdi susturamadik mecbur verdim aynı durumu yaşayan varmi