15 aylık oğlum anne,baba,geldi, gitti, mama, meme, nannanne(anneanne), dede, ada( arkadaşımın kızı) son bi kaç gündür de ikili cümleye geçti ada gitti ada geldi diyor anne naynay diyor müzik aç yani.. kitap çok bakıyor ama okutturmuyor tabi sürekli sayfa çeviriyor ama ben çok konuşuyorum yani normal bi insan gibi gibi oldu mu oğlum akşam ne yapalım oğlum yemek bunu mı yesek oğlum yani herşeyi ona soruyorum oda garibim dinliyor napsın işte 😂