fizikcianne yani bu kadar para vermeye gerek var mı ki? Bence asla yok. Ben ilk 6.aya girdiğinde şu hero baby kavanoz mamaların kavanozlari var ya onlara mayaladim baya bi süre. Sonra adet olarak yetersiz gelmeye başladılar diye a101de denk geldim bebek mama kavanozu diye satılıyorlar 200ml sanırım onlardan aldım, aynı kavanoz e bebekte de var yine bebek mama kavanozu diye. Oğlum 28 aylık hala onlara mayalıyorum