Liliyy tabi siz daha iyi bilirsiniz yani aylık taksitler sizi ne kadar zorlar bilmiyorum. Ama ben olsaydım yüksek te olsa kredi çeker ev alırdım imkanım varsa. Çünkü ödenen kiralar yıllar sonra boşuna ödenmiş oluyor gibi geliyor bana, yani mesela 10 20 yıl sonra size bir şey kalmamış oluyor.