sumyson Merhaba hanımlar. 20 günlük oğlum var geceleri uykusundan ani bir şekilde ağlama ile uyanıyor. Gündüz de bazen ıkınıyor ıkınıyor yapamayınca ağlamaya başlıyor. 20 günlük bebekte gaz olur mu ya da ne yapmalıyım tecrübeli anneler bilgilendirebilir mi
yldzzzzzz sumyson canım benim 1 haftalık değildi başladı sancı ben damla aldım nurse harveys onunla çıkarmaya çalıştım 1 aydan sonra mamaya başladık ek olarak onun içine de zeytinyağı damlattım ama masajda yaptım tabi bu süreçte hala bazen aynı durumu yaşıyorum şu an 2 buçuk aylık
bal203 sumyson ben bir haftalikken başlamıştım gaz icin biogaia bi damla cok ckk rahat ettik tavsiye ederim
Alyalina3 sumyson valla benim doğduğu günden beri var şaka gibi ama vardı biz susturamıyorduk ağlamasını cok cahilik vardi ğstümde napacağımı şaşırıyordum o soğukta sarıp sarmalayıp arabada gezdirdim sabahlara kadar hergün sıcak havlu koyuyorduk karnına suya oturtuyorduk o kadar zor bir bebekti ki 🤦🏼♀️
edaalbayrak Mommys bliss in gece gündüz gaz şuruplarını araştırın isterseniz bir sürü gaz damlası kullandık ama bizde o işe yaradı benim bebeğim de kolik bir bebek Allah yardımcınız olsun inşallah
asellmomm11 Bizimde gaz sorunumuz 10 günlükken başladı dr metsil verdi işe yaramadı sonra ben sab simpleks aldım onun sayesinde rahat ettik şuan 1 ay 22 günlük tavsiye ederim