Merhaba,
Bebeğimi pişpişleyerek bazen memede bazen de anakucağında yatırıyorum. Anlayacağınız destekli.
Aranızda destekli uykudan desteksiz uykuya geçirmeyi deneyen başarılı olan oldu mu?
Şuan 4 ay 23 günlüğüz ve artık kendi başına uykusu gelince uyumayı öğrensin istiyorum.
Uyku eğitimi almak istedim ama alan arkadaşlarım hiç memnun kalmadı. Kafam çok karışık.
Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. 🙏