melegim71 28 aylık oğlum aynı valla. Annemlere gidiyoruz köye, annem onu dolaştırmaya çıkarıyor, evimiz biraz dikte kalıyor sokak kapısından çıkınca o yol biraz bayır, annem diyor aşağı doğru bi başlıyor koşmaya ben yetişemiyorum arkasından ki benle de çıkınca aynı. Bir düşse orda var ya Allah göstermesin ağzı burnu mahvolur yani. Dün avm ye gittik annem ben kardeşim, biz kardeşimle birseyler bakıyoruz annem oğluma bakıyor Ay bizimkinde bir koşmak bi o tarafa bi bu tarafa, gözden kaybolacak o bizi göremeyecek biz onu goremiycez falan asla öyle bir şey düşünmüyor. En sonunda onu oyun alanına soktuk annemi de orda bırakıp gezdik kardeşimle valla. Yani dönemsel muhtemelen ve henüz tehlikelerin farkında olmadıklarını düşünüyorum.