Melissadgnn Kesinlikle uzak durulmali. Bende çok zor bir doğum geçirdim ebeleri yüzünden doktorun kendisi( Oğuzhan İnceli) doğumuma yetisemedi geç kaldı. Ebe beni azarlayıp daha çok panikletti hocam bu ikinamiyor diye de telefonda beni şikayet etti. Kan revan içinde banyoda kaldım hemsireler çok geç geldi. İkinamiyormusum diye bebeğin belini kiracakmisim neler yaptı bana. Ölü doğum yapmaktan çok korktum. Benimle ayni anda doğuma alınan kişi sanırım ölü doğum yapmış doktorun kendisinden öğrenmiş eşim. Yani şu lalayi falan da ovmussunuz oda beş para etmiyor. Kızım da anorektal anomali varmış o kadar doktor gördü biri de demedi var diye. Maksatla vajen arası mesafe kisaymis. Hafif dendi bana ama sonuçta bir tedavi başlattılar. Bunlar için var bile demedi. Aklınız varsa gitmeyin.