Dilan21 hkelif normal benim oğlum da öyleydi kabız olmadıktan sonra sorun yok dedi doktorumuz. Zaten babasının da bağırsakları iyi çalışıyor sizin de öyledir
glsh22_ Benim kızımda şuanda 53 günlük sizin kızınız gibi gazla birlikte çıkarıyor 3 4 gündür azalma var kaka da belki gaz zorladığı icin kaka da yapıyor diye düşünüyorum