Merhaba oğlum 1 yaşına girdi doğduğundan beri hipp organik combiotıc kullanıyorum memnunum da kabızlık gaz vs bişey yaşamadık. Ama sanki tok tutmuyor kilo aldırmıyor gibi geliyor yada oğlum çok hareketli ondan da olabilir bilemiyorum . Fiyatlarda malüm baya arttı bebelac gold nasıldır sizce? Aptamil ve sma denemek istemiyorum aptamil çok gaz yapmıştı sma da çocuk ishal gibi oldu yüzü gözü hep attı tecrübeli anneler bilgi verebilir misiniz içeriği güzel başka bir mama denemek istiyorum