Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 ay 26 günlük. Sağlık ocağındaki hemşire bana 9. Ay aşısına gelmeden bir hafta önce yumurta beyazı tattır dedi bende yaptım. Yapmaz olaydım bebeğim ondan mı bilmiyorum kollarında falan baktım kuruluk olmaya başladı azdı bende dedim yumurtadan dolayı oldu sonra götürdük sağlık ocağına ilaç verdi kullan geçsin falan diye bayram tatili araya girdi doktor randevusu baya geç oldu dün götürdüm doktor dedi alerjiye bağli egzema olmuş. Pazartesi alerji testi yapacaklar ama birden arttı bu ne yapacağımı şaşırdım. Mustelanın şampuanını aldım sıvı vazelin aldım doktorun tavsiyesiyle nemli tutması için. Başına gelen var mı iyleşir mi acaba başına gelen varsa nelere dikkat etti nasıl bir yol izledi lütfenn yardımcı olur musunuz bana 🥺🥺😔😔