1 aydır ara ara ağrıyordu. 2. Kez ağrısı başıma vurdu. Çok fena ağrıyor. Neden olur? Bebeğe zararı var mı? Apse olup olmadığını anlamasın bir yolu var mı? Tatlı şekerli şeyleri de bazen arada abartıyorum. Onları çok yediğimde de ağrı artıyor doğal olarak. Tecrübesi olan var mı?