Merhaba oğlum 2,5 yaşında bugün memeden kestim çok düşkündü memeye ama günde 3-4 de düşürmüştüm gece de en fazla 1 defa uyanıyordu. Ben yanında yatınca pek uyanmıyor ama yanında yatmıyorsam 1-2 defa uyanıp emmek istiyordu bu bile artık çok zor geliyordu dayanamadım daha fazla.. Bugün öğlen uykusuna yatmak istemedi çok ağladı uyumadı zorlamadım akşam da direndi baya ama o kadar yorgundu ki sızdı kaldı yavrum 😕 Vicdanen kendimi çok kötü hissediyorum. Gece zaten uyuyordu gün içinde de 3 yaşına kadar dayansaydım keşke dedim ama her geçen gün daha da düşkün oluyor ve bırakmak daha da zorlaşacak gibiydi bilmiyorum yani herşeyin bir zamanı var ben üstüme düşeni yeterince yaptım diyorum ama bi yandan da annelik işte vicdanımı susturamıyorum:( yaz sonu belki kreşe vericem çiş konusunu yaza bırakıp memeyi şimdiden halletmek en doğrusu gibi gelmişti.. Şimdiden emzirmeyi özledim oğlumu üzmeyi hiç istemiyordum çok duygusallaştım halbuki bıraktırmak için can atıyordum bu normal mi sizce?