Kızlar 16 Nisanda sezeryan doğum yaptım, ilk gün bebeğim hemşireler yardımıyla biraz emdi, ikinci gün sütüm hiç gelmedi hep ağlıyordu hemşireler enjektörle mama verdi öyle güzel geçti ki vicdan azabı çektim sütüm olmadığı için, gece taburcu oldum bebek çektikçe sütüm gelmedi ağlamaktan nefesi kesiliyordu, doktor avent biberonla mama vermemi istedi, 2 saatte bir uyandırıp mama verdim sarılık olmaması için, göğsüm ayriyeten yara oldu pompayla her çektiğimde kan geliyordu, sütüm gelir de emziremezsem diye gümüş kapak koydum, üçüncü gün süt gelmişti mama yapmadan mememi emzireyim dedim ama tutmadı tutamadı her tutamadığında sinirlendi ağlamaya başladı nefesi kesildi ağlamaktan mecbur mama verdim biberonla, mamayı yiyince mis gibi uyudu, 2 saat sonra tekrardan uyandırdım emzirmek için ilk meme vermeye çalıştım yine aynı tutamadıkça nefesi kesildi ağlamaktan mosmor oldu, yine mama verdim sonra güzelce uyudu, zaten dikişlerim yüzünden doğru düzgün oturup kalkamıyorum pek ilgilenemiyorum onun için vicdan azabı çekiyorum üzülüyorum, bugünde böyle yapınca hüngür hüngür ağlamaya başladım o kadar çaresizim hissettim ki kendimi, böyle bi durum yaşayan var mı aranızda, lütfen bana bir akıl verin ne yapacağımı bilmiyorum.