Ikrazumra19 Rumeysa_18 7.ayda bile 10 dakikan fazla onerilmiyor ko yurutec kullanimi zaten zararli bebeginiz cok kucuk daha oturmaya bile yeni basliuorken yurutec bacak gelisimi icin zararli.olabilir