Alerji doktoru mama için rapor çıkardı ama eczacı ile pek anlaşamadık siz nasıl yapıyorsunuz tek tek mi veriyorlar mamayı toplu halde aylık olarak mı alıyorsunuz acaba bir de bugün çıktı rapor bir daha 12 mayısta 1 kutu alabilirsiniz diyor eczacı 23 günde 1 kutu mümkün değil hangi çocuk doyar onunla bilen beni aydınlatabilir mi