Melike-44 Kuzuannesi_ hanımlar benim bebeğim sürekli bişey isterken veya gün içinde aşırı bağırıyor çığlık atıyo ne yapmam lazım nasıl tepki vermem lazım . Bu arada tek bişey isterken değil beişeyler anlatmaya çalışırken de bağırıyor lütfen yardım 🤦
Kuzuannesi_ Melike-44 Allah’ım benimki de bişey istediği zaman ı ı ı ı ı diyip duruyo karşılık alamayınca sinirlenip ağlıyo tek çare istediklerini yapmak galiba 😅😅 sakince konusup oyalanacagi biseyler üretmeye çalışıyorum
Araldoram Kuzuannesi_ yürüyoruz ,8 dişimiz var bay bay ,alkış yapıyor …dede ,baba,mama,nene,gel ,bal ,teyze diyor
Metehannannsi Benim bebeğimde 12 ay 7 günlük alkış yapıyor bay bay yapıyor yürüyor artık tutunmadan emekliyorda aynı zamanda mama baba annii diyor pisi diyor kedi gördüğü zaman öper misin beni anneciim deyince öpüyor 🥰 bizimde kuzenlerinden dolayı kıskançlık gibi bişey başladı kendi oyuncaklarında birini gördüğü zaman sinirleniyor kendi kendine kızıyor bişeyler söylüyor😇 10 tane dişimiz var 🥰
Kuzuannesi_ Metehannannsi maşallah 😊 benim bebeğim de kendinden iki ay küçük bir bebek var tanıdık , o kendi oyuncağını alınca gidip aliyo elinden 😅
Kuzuannesi_ -Sare32- aynen öyle bitmiyor :/ benimki de kendi yemek istiyo su aralar sadece ekmek yemek istiyo