gizmo27 40 gün oldu bitti. Sonra tekrar kanamam geldi adet oldum sandım. Beyaz bir akıntıya dönüyor.bir hafta sonra tekrar kanama geliyor. Normal midir bu durum. Doktora gideceğim ama emziren annelerde normal olduğu söyleniyor. Başına gelen var mı
2lokummannesiii gizmo27 kaçıncı gününüz ? Benim ilk doğumumda öyle oldu sürekli öyle devam etti ve bir ay hormonlarım düzene girsin diye doğum kontrol kullanıp bırakmıştım.
yodamom gizmo27 65 gün oldum doğum yapalı 2-3 gün kanamam geliyor birkaç gün gelmiyor sonra yine geliyor. 40 ım çıkana kadar da öyleydim. Normal mi ben de bilmiyorum