Alparslanegetugce Ece_03 bizde 2 aylığız genellikle gece bazen 3 saat bazen 2 saate bir kendi uyanıyor gündüz de her istediğinde veriyorum o da yine 2 saati geçmiyor
Egemeninannesi_ Ece_03 benim oğlum 2.5 aylık gece bazen 4 saat kalkmadığı oluyor zorla uyandırıyordum yenidoğanken kan şekeri düşer diye ama artık doktor gündüz 3 saati gece ise 4 saati geçmesin emzirme aralığı dedi
prenses3565_ Ya bizde basta sarilik vardi saatte bir veriyordum ona programlanmis resmen 45 gunluk oldu 35+5te dogdu kendi saatte bir uyaniyor sirf bu yuzden uykusu bölünüyor vermeyince de meme ariyor elini emiyor