ikiprensesannesiiiii Merhaba bebeğim ishal oldu 3 gündür geçmedi ishal maması varmış nedir hangi markanın var biliyor musunuz? bebeğim 2.5 aylık
Ikrazumra19 ikiprensesannesiiiii ishal mamasimi ilk defa duydum bence bizlerin söylediğine degilde doktorunuz arayip sor her bebek icin hersey iyi gelmez canim grami ayari dozu farkli ama yinede sen bilirsin
Bebeminnie ikiprensesannesiiiii eğer mama içiyorsa içine 1 tatlı kaşığı nişasta kat ishali kesiyor anne sütüne de karıştırıp biberonla verebilirsin
ikiprensesannesiiiii Ikrazumra19 küçükken annem bize de verirmiş aptamilin varmış da biz Kars’ta Bebelac’ınkini bulabildik şuanlık daha iyiyiz çok şükür ☺️
ikiprensesannesiiiii Bebeminnie pirinç lapası yaptım ama o kesmedi bu mama kesti gibi inşallah yarına daha çok belli olur