ozgec merhaba cnm dayanamadık doktora cıktık bı hafta kg du gayet iyi dedi boyunuda saglık ocagında ynalış ölcmüşler doktoruöuza herleyi anlattım yaşadıkşsrımızı gayet normal bu aylarda dedi pes etme mamaya başlamicaz anne sütüne devam dedi tavsiyeler verdi cok şükür şmdi daha iyiyiz 🧿