Doğduğundan beri uyku problemi olan bir bebeğim var. 18. Aydan sonra 1 hafta kadar kolay uykuya geçiş ve güzel öğlen uykuları yaşadık, tam ohh süper herşey yoluna giriyor derken diş çıkarma ve hastalık süreci geçirdik çocuğun huyu suyu herşeyi değişti. Nasıl uyuttuğumu uyutacağımı herşeyi unuttum şaşırdım. Sanki başa sardık gece 4-5 kez uyanmalar, uyutma aşamasında kucağımdan inip kapıyı açmalar odadan çıkmalar, bağırıp çağırıp uyumamak için çırpınmalar. Siz ne yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz, dirençlere karşı tepkileriniz neler anneler:/