incismom ahsendemirr biz arabaya yazıldık. 19 ay 40 kişi içinden kura. Bana mantıklı geliyor. Kenara para atmayanlar için kumbara görevi bir nevi
-Sare32- ahsendemirr biz de ev için araştırdık baya mantıklı banka gibi faiz yok geri alıyorsun peşinat çoksa ona göre bize göre çok iyiydi yani
canparem11 ahsendemirr kurayla olan kurada çıkarsan oluyor kurada çıkmazsınız bile en son alacağınız tarihi biliyorsunuz oda ödeme miktarınıza bağlı ne kadar yüklü öderseniz en son alacağınız tarih o kadar kısa zaten ama kurada hemen çıkarsa hemen alıyorsunuz
birpofidikannesi melak60 bende ev için düşünüyorum burda kullanmış arkadaşlar yorum yaparsa en azından bilgilenmiş oluruz
annediyebiri melak60 arkadaşım kuralı sisteme girdi 500 bin tl ye ev için girmişti o zamanlar 500 bine ev alınabiliyordu ancak kurada çıkmadı ev fiyatlarıda arttı 250 bin tl yatırmış olunca paranın tamamını verdiler ancak o paraya da ev alamadılar.
Bsrkp Merhabalar 3 sene önce fuzul evle yazlık geçen sene de araba aldık Gün gibi düşünün girişte peşinat veriyorsunuz organizasyon bedeli yazlığın borcu bitti ipoteği de kaldırlar bir hafta içinde hiç bir sıkıntı yaşamadım
canparem11 Yeniannee23 koşulları sizin bütçeniz belirliyor ne kadar ödeyebilirsiniz diye size soruyoruz siz söylüyorsunuz ona göre grup belirlenip gruba dahil oluyorsunuz mesela ne kadar az ödeme yaparsanız o kadar kalabalık gruba ne kadar fazla öderseniz de o kadar az kişiyle gruba giriyorsunuz yine alacağınız tarih belli ama kurada çıkma ihtimaliniz yükselip alçalmakta