Kızlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var. 7.5 aylık bebeğim 7 ay kontrolüne gittik kilo almamış bu ay sadece 103 gr almış ve 1 haftadır emmiyor. 2 dk emip çekiyor. Son 4 gündür hele şu 2 gün en fazla 3 dk emiyor. Diş ağrısından olabilir kan tahlilleri temiz. Dr 1 hafta sonra kilo kontrolüne gel kaşık mama yedir dedi. Onuda zor yiyor. Nasıl yapmam gerekiyor bebeğime nasıl kilo aldırabilirim ? Emmeside durdu diye olmuş olabilir sizce ? O kadar moralim bozuk ki.