Yesimu benim oglum da 2900 gr ile hastaneden cikti 2. Ayin sonunda 5570 kg idi ilk iki ay anne sutu ve gunde 2-3 kez mama ile besledim uc ayri doktora goturdum doktorlar hep mamayi kes gelisimi cok iyi dedi ben de kestim ve ustune covid gecirdi derken 3. Ayda sadece 500 gr almis ve doktor normal diyor ama her ay 1200 1300 gr alan cocuk 500 gr almis doktor normal diyor ama bence az l, sute ek olarak bol bol mama da verecegim cocugumu gidasiz birakamam bu saatten sonra da kimseyi dinlemem cocugumun yuzu suzuldu doktorlara gore her sey normal, bir de artik saatin onemi yok arandikca emzir gece uyandirma dedi, artik gunduzleri 2-3 saatte bir agzina memeyi mamayi tikacagim zorla, senin yerinde olsam mama ile takviye yapardim