uznnzu- biz ne yiyorsak demek isterdim ama olmuyor maalesef. Sulu yemek sevmiyor. Her şeyi ayrı yemek istiyor. Tavuk, et, balıktan biri yanına da pilav, bulgur ya da makarna/erişte ve haşlanmış sebze falan yiyor akşam yemeklerinde. Ama ıspanak yemeği mesela, onu yemiyor. Eliyle tutup yiyebileceği yemekleri istiyor sadece. Alerjik olduğu için yoğurdu haftada 2 kere falan veriyorum. Direkt süt hiç vermiyorum.
Kahvaltıda dönüşümlü olarak poğaça, omlet, pankek, kuymak, patates kızartması ve bunların yanında peynir yiyor. Bi de mutlaka tahin pekmez ve ballı mix yer. %100 meyve suyu ya da karadut özü içer.
İlk uykudan sonra meyve, hurma topu, avokado puding gibi bi ara öğün veriyorum.
Öğlen çorba/tuzlu kek/ pankek ten biri, akşam da yukarda saydığım yemeklerden. Arada 1 ara öğün daha yapıyor tabii.
Her gün mutlaka parka, haftada 1 de yüzmeye gidiyoruz. Ramazanda yüzme yerine oyun grubuna gittik.
Evdeyken de cırtlı kitap, geometrik bul-tak ilgisini çekiyor bu ara. Parmak boyası falan yaptırıyorum. Kitap okuyoruz. Genelde sürekli oda da gezip oyalanıyor. Ekran hiç yok henüz. Artık oyalamak çok zorlaştığından bazen 2 kere çıkıyoruz parka😄