Sese ikizlerim 28 haftalık doğdular diye her hasta olduklarında kahr oluyordum dikkat ediyordum 14 ayda bir saldım bir iki hasta oldular şükür çok önemli bir durum olmadıktan sonra müdahale etmiyorum şimdi 2,5 yaşındalar bağışıklıkta kazandılar sanırım hastalık bizden uzak olsun maşallahları var