Papatya-eylul88 17 aylıkken başladık. Maalesef sakınacak bir durumum yoktu. Sadece kontrol zamanları bırakacak lükse sahiptim. Hatta içinizi şöyle rahatlatiyim, radyoterapi de tedavi seçeneklerim arasındaydı. Ben de radyoterapi sonrası radyasyon yayacağımı düşünmüştüm ama öyle bir şey de yokmuş. Ben sadece radyasyon alacağım günler çok su içtim. İdrarla vücuttan atılıyor. Bol bol idrara çıktım