Kızlar bebişe 4 aya kadar hiç su vermedim uzmanlar verme diyorlardı anne sütü yeterli ona etrafimdan ver ver diyenlere süt yeter diyordum hep ama sonra vermeye başlasam da asla suyu sevmedi iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ben bu kıza suyu nasıl sevdirecem içmiyor kan damlalarını bilirsiniz onun damlaligiyla zorla içiriyorum hep oyun oynuyor ağzında suyu püskürte püskürte içiyor onun için suluk biberonlardan aldım alıştırma bardağı 10 aylık olduk onunla da içmiyor bardakla hala boğuluyor üstüne döküyor içmeyi bilmiyor bana bir akıl verin siz nasıl alistirdiniz bebeği suyu sevmeyen varmiydi deneyimli anneler ögütlerinize onerilerinize ihtiyacım var 😪😪