babytugra_ benim oğlumda yapıyor Şuan 2,5 yaşında bahsettiğiniz aylar da da yapıyordu. Fakat takiben göz teması ve dikkat Eksikliği gibi unsurları da değerlendirmek lazım. Endişe edebilirsiniz çok normal ama dediğim gibi diğer etkenleri de takip edebilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. Doktorumuzla da görüştük. Anneler biraz fazla evham yapıyor. Bebekler keşfederken sebep- sonuç ilişkisi kurmak için arabayı hareket ettiren tekerleği merak eder, kapanan açılan kapıları tekrar tekrar kapatıp açmak ister. Bunların hepsi tek başına otizim belirtisi olarak kabul edilemez demişti. Ama yine de doktorunuzla görüşebilirsiniz eğer içiniz rahat etmezse 😊