Merhaba arkadaşlar kızım 5 bucuk aylık alttan iki dişi patladı ama geniz akıntısı var dişten midir serum fizyolojik yapıyorum burnuna aspiratör ıle cekıyorum cok az gelıyor . Serum fizyolojik ile buhar vermeye basladım hasta olabılecegı bır ortam da olmadı ama bılemıyorum diş çıkarırken bebegınız de geniz akıntısı yada oksuruk oldu mı